Sunday, March 10, 2013

زهقت منك و اتخنقت

عمري ما تخيلت اني هازعل منك كده! عمري ما حسيت اني ممكن اكرهك ! عمري ما فكرت اني اسيبك ! بس انا خلاص للاسف تخلصت من حبك ! و معدتش في قلبي الا كرهك ! مش بكرهك بس مش قادره استحملك ! مش قادره افهمك ! مش قادره اتعامل معاكي و معنديش اي تفهم و مش عايزه حتي اتفاهم !
اديتك فرصه و اتنين و تلاته ! و انتي و لا هنا ! و دايما مطنشه ! انتي اصلا مش ماسكه فيا ! انتي هتكسري زير ورايا! و لا كانك في يوم هويتي و لا علي ترابك بكيتي !
حزينه و مقهوره ! وصلنا لمرحلة مينفعش نكمل ! و مفروضين علي بعض لانا عارفه اسيبك و لا انتي عارفه تسيبيني ! نفسي في اول فرصه و اغور من وشك! معلش مكنتش متعوده اتكلم كده معاكي ! نفسي يفضل شوية حب مني ليكي و يفضل شوية حب و احترام منك ليا !
كان نفسي تفهيميني و كان نفسي افهمك ! بس خلاص وصلنا لنقطة خلاف! لانتي شايفاني و لا حاسه بيا اصلا! و لا انا  طايقك و لا طايق اعيش معاكي و لا ليكي !
سيبيني امشي ! سيبيني يمكن الاقي مكان تاني ارتاح فيه ! يمكن الاقي حضن يضمني ! يمكن الاقي و يمكن ملاقيش ! اهو ساعتها ارجعلك و راسي فوق رقبتي ! و تضحكي عليا  و اهو ممكن كمان تشمتي فيا ! سيبيني بس ! سبيني ابوس ايديكي ! سيبيني  ! مش عايزه ابص ورايا و لا عايزه افكر فيكي ! سيبيني ابوس ايديكي

No comments: